NYA AVSNITT I NOWAPODDEN!

Varumärkespositionering och framtida digitala trender- lyssna på Annika från Gappio och Alexander från Nowa!

 

Nu finns avsnitten från seminarierna under Nowagruppens vårfest uppe på Nowapodden!
Hur hjälper man kund till rätt beslut? Vilken vetenskap finns bakom magkänslan och hur avdramatiserar man sexleksaker?

Gappio är Nowagruppens koncept- och varumärkesbyrå som bland annat vunnit guld i svenska designpriset som årets våghals. Här ger Annika Larsson fem konkreta tips kring vad du bör tänka när du positionerar ditt varumärke. Hon berättar om pass-it on effekten, rebellentreprenörer, känsloresor på flygplatser och trender som påverkar.

NOWA NYFIKEN PÅ VARUMÄRKESPOSITIONERING →

 

 

 

Vad händer när EU:s dataskyddsreform träder i kraft i maj 2018? Vilken kanal används av över 97 % av tjejjerna i åldern 16-19 år och kommer antalet appar att öka eller minska framöver?

Alexander Wroblewski från Nowa är en av Sveriges främsta digitala experter. I en snabbrörlig och trendkänslig värld resonerar han kring krafter som påverkar det digitala landskapet, bland annat lagar, digital trötthet och delningsekonomi.
NOWA NYFIKEN PÅ DIGITALA TRENDER →