FRUKOSTSEMINARIUM I GÖTEBORG OM ATTRAKTIVA PLATSER!

Hur skapar vi platser som attraherar, som bidrar till nya minnen och som besökaren dessutom berättar om?

 

Den 9 maj är du välkommen till oss på en matnyttig frukost för att lyssna på och diskutera erfarenheter, tankar och idéer om just detta.

På scen står
Anette Palle från Nowa Kommunikation som pratar om begreppet platsvarumärke men också delar med sig av sina erfarenheter av att jobba med kommunikation i stadsutvecklingsprocesser i Göteborgs Stad.

Annika Larsson från varumärkesbyrån Gappio, som ingår i Nowagruppen. Hon berättar om positionering och magkänsla kring platser. Hon berättar bland annat om arbetet med att skapa Krokslätts Fabriker, Landvetter Flygplats och pågående Pedagogen Park.

Benny Nyberg, från Beamon & Fosbury, som ingår i Nowagruppen fokuserar mer på destinationsmarknadsföring baserat på sina erfarenheter från Skara Sommarland och Liseberg.

Mathias Vårström, AspelinRamm, delar med sig av sina erfarenheter från att ha arbetat praktiskt med ett platsvarumärke och en brandbook i utvecklingen av Pedagogen Park.

 

Plats: Nowa Kommunikation, Drottninggatan 36

Tid: 9 maj kl. 7.30-9.00

ANMÄLAN ÄR STÄNGD.