Vi tycker det är viktigt med helheten och att det finns en röd tråd genom allt vi gör. Oavsett om vi gör en kortare eller längre kampanj, eller en annan typ av uppdrag tillsammans, är helheten viktig. Väl genomarbetade uppstarts- och genomförandefaser samt goda uppföljningar ger bra effekt.
Därför erbjuder vi flertalet rapporter och analyser för ett bättre resultat och fler insikter.
Det finns fyra faser i våra analys- och resultatrapporter; introduktionsfasen, uppstartsfasen, genomförande och slutfasen.
Vi kan erbjuda ett antal olika paketerbjudanden med analyser och rapporter utifrån era behov, klicka nedan för att se de olika paketen.
Vad konkurrenterna gör för marknadsaktiviteter kan ha stor betydelse för den egna verksamheten. Vi kartlägger vilka konkurrensfördelar dina konkurrenter har på marknaden och hur det kan påverka din verksamhet.
Att trendspana innebär att blicka in i framtiden och förhålla sig till förändringar som pågår just nu och bedöma den möjliga, önskvärda och troliga utvecklingen av förändringen. Just nu är vi mitt inne i den digitala transformationen och utvecklingen går mycket snabbt, och ställer krav på oss att förhålla oss till utvecklad teknik och förändrade beteenden.
Att veta vilka risker som finns kan vara både tids- och kostnadsbesparande. Det handlar om att använda sig av tillgänglig information för att beskriva och beräkna risker. Vi kartlägger olika oönskade händelser och dess konsekvenser så att du sedan kan ta beslut om åtgärder i syfte att minimera dessa risker.
En kvantitativ undersökning som mäter kännedom och attityd kring varumärke utifrån identifierade målgrupper. Den kan göras i flera olika nivåer och mäter varumärkets styrka, positionering, kännedom och attityd till varumärket samt förflyttning över tid.
Står du i begrepp att lansera en ny tjänst eller produkt på marknaden eller är nyfiken på attityder och värderingar? Då är fokusgrupp en passande undersökningsform. Dessutom snabb och enkel att genomföra. I en systematiserad gruppdiskussion samlas information in om hur målgruppen resonerar och tänker kring ett givet ämne.
Välkommen att kontakta oss. Ring +46 31-712 73 00 eller mejla kontakt@nowa.se.
Hudiksvallsgatan 6
113 30 Stockholm
+46 20 564 564
kontakt@nowa.se
Södra Hamngatan 35
411 14 Göteborg
+46 31-712 73 00
kontakt@nowa.se
Köpenhamnsvägen 6D
217 43 Malmö
+46 20 564 564
kontakt@nowa.se
Holtegaten 26
0355 Oslo
+47 92 29 12 88
kontakt@nowa.se
Södra Hamngatan 35
411 14 Göteborg
ekonomi@nowa.se
Nowa Kommunikation is a part of Thinc Collective, a group of entrepreneur-driven companies within the marketing and commtech industry. By using the power of the collective and the skills of the specialists we challenge the limits of what is known as communication and what it can do for our clients, our employees and to contribute to a better world for all. Read more >>